De visie van Amber

De meningen over voeding voor dieren zijn soms letterlijk duizelingwekkend. Dierenartsen, dierenwinkels en internet, overal vindt u een ander advies.

Ik geloof er in uw dier als uitgangspunt te nemen, omdat ieder dier verschillend is. Wat voor het ene dier perfect werkt is een drama voor de ander.

Hoe ben ik begonnen?

In 2006 kreeg ik mijn eerste hond en kwam ik voor het eerst in aanraking met de dierenbranche. Mijn hond had vanaf pup last van zijn darmen met ondergewicht al gevolg. Nou, daar begon de achtbaan van dierenartsen, specialisten en dierenwinkels. Iedereen had een andere mening en ander advies, gek werd ik ervan. Ondertussen vertelde boze mensen op straat mij dat ik mijn hond meer eten moest geven en kreeg ik de meest bijzondere adviezen van goedbedoelde mede-honden-eigenaren. Ik werd hoe langer hoe onzekerder over wat ik moest doen.

Toen mijn hond inmiddels 2 jaar was, bezocht ik Zandvoort een dierenwinkel waar ik toevallig langs liep. Ik raakte in gesprek met de eigenaar van de winkel en vertelde over de gezondheidsproblemen van mijn hond Goochem. De meneer begon mij vragen te stellen. Dat klinkt normaal, maar dat had niemand eerder gedaan, tenminste, niet op de secure wijze waarop hij het deed. Dit was het begin van het herstel van de gezondheid van mijn hond en de start van mijn eigen winkel

Aandacht voor uw dier en meer dan een winkel.

Na zoveel jaren is mijn kennis zo gegroeid! Voor de volledigheid kunt u hier mijn diploma’s bekijken, maar mijn kracht is mijn “boeren-verstand-nadenken”. De juiste vragen stellen en dingen niet ingewikkelder maken dan ze zijn. Ik weet van mezelf dat ik soms wat verward over kan komen in een gesprek, maar hoe verwarder ik overkom, hoe harder mijn denk fabriekje aan het werk is.

Mijn kracht is ook de samenwerking met mensen die kennis hebben op gebieden waar ik ze niet heb. Samenwerken, kennis delen en doorverwijzen. En als ik iets niet weet, zult u het altijd eerlijk van mij horen. Het belang van het dier staat bij mij altijd voorop en niet de aanslag op mijn kassa.

Wel koffie, geen social media, en waarom wij maandag gesloten zijn.

In 2018 heb ik besloten mijn leven over een iets andere boeg te gooien. Dit betekent dat wij sinds november 2018 op maandag gesloten zijn, en af en toe een weekje sluiten. Door goed voor mezelf te zorgen kan ik mijn werk optimaal uitvoeren.

Ik ben een fysieke winkel met echte mensen, gesprekken én koffie, thee mag natuurlijk ook. Graag neem ik de tijd om iedereen persoonlijk te helpen, of het nu om een simpele verkoop gaat of een uitgebreid advies.

Onze webwinkel is minimaal en gemaakt om u toch het comfort van online bestellen te geven Staat uw product nog niet op de website, geef het even door en dan wordt het erbij gezet. 

Hier op de website vindt u veel informatie, vragen kunt u in de winkel stellen of digitaal, dan neem ik de tijd voor uw vraag, met een lekker bakkie erbij!